Thursday, February 22, 2007

Thinking Hats: ON

Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Σκέψης. Πρέπει να βάλουμε κάτω μερικά πράγματα και να σκεφτούμε.

Σκέφτομαι οτι η σημερινή ημέρα δεν έχει τίποτα το ξεχωριστό- πληροφοριακά, η Ημέρα Σκέψης εορτάζεται από τους προσκόπους. Ήμουν πρόσκοπος κάποτε, ωραία ήταν: εκδρομές, χαβαλές με τα πιτσιρίκια, αναπνέεις και λίγο οξυγόνο στας εξοχάς, ανεβαίνεις βουνά, βλέπεις δάση, ωραία πράγματα. Δεν περνούσα γριούλες, ούτε πουλούσα κουλουράκια.

Σκέφτομαι οτι μου έχουν λείψει κάποια πράγματα από εκείνη την εποχή, αλλά σκέφτομαι επίσης οτι ήταν μια άλλη ζωή εκείνη. Μου φαίνεται σαν να έχουν περάσει πολλά χρόνια και δεν με κατηγορώ, γιατί όντως έχουν περάσει πολλά (έστω αρκετά, 5-6 να'ναι ή πολλά λέω;) χρόνια. Τις προάλλες πέτυχα κάτι λυκόπουλα στο Μετρό, πλάκα είχαν... έπιασα μάλιστα τον εαυτό μου να κάνει τις κλασσικές κινήσεις του βαθμοφόρου/επιτηρητή: πρόσεχα μην χαθεί κάποιο ή μήπως δεν πιανόταν καλά από κάπου και φύγει σε κάποια απότομη επιτάχυνση, μην ενοχλήσουν τον κόσμο, μην πεταχτεί κάποιο έξω όταν άνοιγαν οι πόρτες στην στάση, αγριοκοίταξα και κάποιον γέρο που τα γλυκοκοίταζε.

Σκέφτομαι επίσης οτι γράφω στα ελληνικά κι έτσι χάλασα το ιντερνάσιοναλ λουκ. Ένα μεγάλο συγνώμη στο διεθνές κοινό μου.

2 comments:

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ δεν έχω ξεπεράσει ακόμα το σύνδρομο της κατασκήνωσης... Όποτε τύχει καλοκαίρι, να δω σε περίπατο κατασκηνωτές με τους ομαδάρχες, κοινοτάρχες και λοιπούς επιτηρητές τους, κάτι με πιάνει και θέλω να μπω μαζί τους, να μοιραστώ οδηγίες, να προστατέψω τα παιδάκια από τα αυτοκίνητα στον δρόμο, ή να τους τραγουδήσω κανένα από τα γνωστά "Ο ι Λι Λι" και "Σώστε την Χελώνα Καρέττα-Καρέττα", για να ξεσηκώσω την πορεία τους... Ρημάδα κατασκήνωση! Στίγμα για τους ευαίσθητους, καταφύγιο για τους αμαρτωλούς..

Unknown said...

@Αfanasoulas

Το καλύτερο πράγμα: να πηγαίνεις κατακαλόκαιρο σε μια άγονη περιοχή, να στήνεις από το μηδέν μια κατασκήνωση για τα πιτσιρίκια, να δουλεύεις σαν τον χαμάλη/μπετατζή 12 ώρες στους 40 βαθμούς και να γουστάρεις κιόλας :) Φαγητάκι μετά, μπανάκι στην θάλασσα που είναι δίπλα, άραγμα και τζιτζίκια. Χάπι Τάιμζ!

Πάντως το 'Στίγμα για τους ευαίσθητους, καταφύγιο για τους αμαρτωλούς' δεν το έπιασα... :S