Friday, June 01, 2007

Καλό Μήνα

Τα νέα μου: μια αμυγδαλίτιδα με 40 πυρρετό, δύο απονευρώσεις, δύο μήνες ακόμα μέχρι τον Αύγουστο (και τρία τεύχη που πρέπει να κλείσουμε μέχρι τότε), κανένα μπάνιο μέχρι στιγμής. Πέμπτη μέρα χωρίς ιντερνέτι στο σπίτι μου, αλλά σκασίλα μου, έξι μέρες μέχρι τα γενέθλιά μου, επίσης ψιλο-σκασίλα μου, 29 χρόνια ζωής σε αυτόν τον κόσμο. Εξήντα ευρώ χρειάστηκα ευτυχώς για μια μικρο-επισκευή της μηχανής που γλύστρισε στην Εθνική- περίπου 400 υπολογίζω για να φτιάξω μια μπουκάλα, το φτερό, σπασμένους καθρέφτες, μανέτες, σέρβις λάδια, λαμπάκια και ψιλοκοκό που έχουν μαζευτεί. Δέκα ημέρες έχω να πάω γυμναστήριο και 260 ευρώ πρέπει να δώσω για την συνδρομή μου. Φτάνει με τα αριθμητικά δεδομένα, αγχώθηκα λιγάκι.

Nerdy update ψυχαγωγίας: διαβάζω την Χρυσή Πυξίδα του Πούλμαν (φανταζόμαστε όλοι την σουρεάλ εικόνα με μια τεράστια πυξίδα σε ένα, σχολικό και κίτρινο κατά προτίμηση, πούλμαν)... πήρα και το εκπληκτικό Bathroom Reader αλλά το φιλάω για το καλοκαιράκι και την παραλία. Παίζω Neverwinter Nights 2 (τόσο με το campaign όσο και με τον editor, σχεδιάζω έναν Loviatar Temple αυτόν τον καιρό, για τον persistent word της Anphillia II). Παρακολούθησα πρόσφατα: Pirates of the Caribbean, Sorry Haters και την πέμπτη σεζόν του Family Guy. Μουσικά, έχω σκαλώσει και ακούω ξανά Ugly Kid Joe, ένα απίστευτα παρεξηγημένο συγκρότημα που πλασαρίστηκε μάλλον άσχημα marketing-wise και δεν αναγνωρίστηκε η πολύ όμορφη μουσικούλα του.

Παρεπιμπτόντως, σύμφωνα με το τεστάκι που δημοσίευσε η Fish-bait, είμαι ένας κουλ dark unicorn.



Όχι, παίζουμε.

Θα κλείσω με μερικά ενδιαφέροντα πραγματάκια που μου τραβήξαν την προσοχή τις τελευταίες ώρες:

Νέο footage με την Νέσι από την Λοχ Νες! Το τέρας αμάν- παίζει κουμ-καν!

Cyberwars στην Εσθονία Βομβαρδισμός 90MB/sec για δεκάωρα.

Collect Call Cthulhu- 80's Ghostbusters επεισόδιο (κιν.σχέδια) 21 ολόκληρα λεπτά nerdy απόλαυσης

Pretty Clouds! Δεν είναι photoshopped!

Microsoft Surface Εντυπωσιακό gadget, τσάμπα είναι, θα πάρω πέντε-έξι.

Ζει 2.000 χρόνια κι έχει 2 φύλλα! Λένε οτι είναι το πιο άσχημο φυτό στον κόσμο.

και φυσικά...

Αμαλία και το 'Φακελάκι'. Εκτός από την εκρηκτική μαρτυρία της, είναι αν μην τι άλλο εντυπωσιακός ο τρόπος που ένα μπλογκ κατάφερε να ακουστεί τόσο δυνατά. Καλό ταξίδι...

5 comments:

Fish-bait said...

Καλό μήνα σκοτινέ μονόκερε (})

Angel Vs Life said...

psilokoko? yparxei tetoia lexi? :oP
kalo minaki :o)

Anonymous said...

Καλό μήνα kuv, το θέμα με την Αμαλία έχει όντως ακουστεί και ελπίζουμε να είναι μόνο η αρχή.
-dreamkiller

Νίνα said...

ωραιος απολογισμος..καλο μηνα..!

Unknown said...

@fishbait

Καλό μήνα μονόκερε σκέτε :)

@angel

Ψιλικοκό ήθελα να γράψω, άντε πες οτι υπάρχει και ψιλοκοκό (την κάνουμε που την κάνουμε την λεξιπλασία).

@stelios

Καλό μήνα φίλε. Η κουβέντα σου σηκώνει πολλά λόγια. Θα δούμε, υποθέτω.

@nina

Hello stranger- καλό μήνα. Μακάρι να είχα κάτι πιο εντυπωσιακό να γράψω στον απολογισμό μου. Σι γιου :)